Heeft u ooit gehoord van CareAR, onze bedrijfsoplossing voor ondernemingen? CareAR, dat in 2021 door Xerox werd overgenomen, is een innovatief platform met een intuïtieve interface dat technische ondersteuning in realtime biedt.
Met de evolutie van communicatietechnologieën en de toename van het aantal werknemers dat op afstand werkt, wordt het voor bedrijven steeds belangrijker om efficiënte manieren te vinden om ook op afstand samen te werken.
Dat is waar de CareAR-oplossing van Xerox van pas komt, die bedrijven een augmented reality-platform biedt waarmee werknemers op afstand of op locatie in realtime in contact kunnen komen met deskundigen om complexe problemen op te lossen zonder dat ze fysiek aanwezig hoeven te zijn.
Maar hoe werkt het?
De CareAR-oplossing van Xerox gebruikt augmented reality-technologie om de gebruiker in staat te stellen een beeld van zijn werkomgeving rechtstreeks aan de technicus te geven, met alleen een smartphone of tablet. En ja, dat leest u goed, met de CareAR-tool kunnen onze experts en technici precies zien wat u ziet, zodat ze problemen sneller begrijpen en effectievere oplossingen kunnen bieden!
Maar dat is niet alles, CareAR maakt ook real-time interactie mogelijk zodat relevante informatie direct op het scherm kan worden weergegeven. Zo kan de technicus u begeleiden door nuttige informatie zoals stapsgewijze instructies, afbeeldingen of aantekeningen op uw smartphone te tonen. Zo ziet u als bedrijf alle belangrijke informatie zonder dat u complexe handleidingen hoeft te raadplegen en kostbare bedrijfstijd verliest.
Met CareAR kunnen onze technici de status van uw zakelijke Xerox-printers bekijken en reparaties op afstand uitvoeren zonder te hoeven rijden. Dit bespaart uw bedrijf veel tijd en vermindert de CO2-uitstoot doordat onze medewerkers minder hoeven te reizen.
Of het nu onze interne specialisten bij D&O Partners zijn of de technici van ons moederbedrijf Xerox in Zaventem, u vindt zeker iemand die u kan helpen!